Brief PR

PARTNER KATEGÓRIE PR: SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA

 

Pozrite si video od Marty Cesnakovej zo Slovenskej sporiteľne.

NÁZOV A STRUČNÝ POPIS ZADANIA
Pohoda sa začína v Slovenskej sporiteľni. Príď si vymeniť lístok do Slovenskej sporiteľne.

Aj tento rok bude 10 pobočiek banky týždeň pred festivalom slúžiť ako výmenné miesto pre lístky za festivalové náramky. Vymyslite PR stratégiu, ktorá pritiahne do pobočiek Slovenskej sporiteľne čo najviac ľudí. Zároveň vymyslite, ako už priamo v pobočkách pripraviť pre nich pred-festivalový zážitok a pozitívnu skúsenosť so značkou.

KLIENT

Digitálna banka, atraktívna pre mladých, najlepší partner pre budúcnosť. To je Slovenská sporiteľňa v roku 2023. A tak ju aj vidí slovenská bankujúca populácia. Jej líderstvo na bankovom trhu potvrdzuje nielen počet klientov, ale aj inovácie, s ktorými každoročne prichádza na trh. V roku 2022 to bola prvá hologramová bankárka Vesna. Jej banková apka George, ktorá oslávila piate narodeniny, získala ocenenie TOP APP Award 2022, čo je nezávislé ocenenie najlepších mobilných aplikácií v Česku a na Slovensku. V roku 2022 potvrdila svoju dominanciu aj ocenením TREND TOP Banka roka. Je členom skupiny Erste Group, jednej z najväčších stredoeurópskych bankových skupín.

ĆO JE PROJEKT, ČO IDEME KOMUNIKOVAŤ?

Slovenská sporiteľňa je súčasťou Pohody už štrnásty rok po sebe, od roku 2010. Ako hlavný partner opäť prináša na letisko platobnú pohodu. Na celom festivale sa bude dať platiť bezkontaktne mobilom, hodinkami či kartou. Chýbať nebudú ani bankomaty. Všetky gastro prevádzky, vrátane nápojových centier, vybaví Slovenská sporiteľňa platobnými terminálmi a eKasami. O pohodu sa však postará už pred samotným festivalom, keďže jeho návštevníci sa môžu vyhnúť čakaniu pred bránami a získať festivalový náramok už skôr v pobočkách banky

 

SÚČASNÁ SITUÁCIA

V minulosti si po náramok do pobočiek prišlo takmer 10 000 ľudí (tretina celej Pohody). Väčšina týchto ľudí nie sú klientami a nemajú so značkou Slovenskej sporiteľne žiadnu skúsenosť. Z kampane pred festivalom a návštevy pobočky preto potrebujeme urobiť výnimočnú experience pre atraktívnu cieľovú skupinu.

ZADANIE = VYTVORIŤ INOVATÍVNU PR STRATÉGIU

  • vytvoriť kampaň pred festivalom na výmenu lístkov za náramky v pobočkách banky
  • priniesť silnú, výnimočnú experience s brandom Slovenskej sporiteľne v pobočke
  • návrh PR stratégie a konkrétnych aktivít

POSOLSTVO KOMUNIKÁCIE

Slovenská sporiteľňa je digitálny líder a banka pre mladých. Je súčasťou najväčšieho slovenského festivalu a vo svojich moderných pobočkách už pred samotným festivalom prináša unikátnu brand experience.

CIELE

  • vytvoriť zážitok so Slovenskou sporiteľňou v pobočkách pred samotnou Pohodou
  • posilniť atraktivitu Slovenskej sporiteľne pred cieľovou skupinou návštevníkov festivalu/aj u neklientov
  • brand uplift v atribútoch: moderná, inovatívna, banka pre ľudí ako ja

CIEĽOVÁ SKUPINA

  • návštevníci Pohody
  • mladí, mestskí, aktívni ľudia
  • celé Slovensko, predovšetkým ľudia z Bratislavy
  • neklienti Slovenskej sporiteľne, ktorí Slovenskú sporoteľňu vnímajú ako tradičnú, nemodernú a neinovatívnu značku
  • potenciálni noví klienti banky

TONE OF VOICE

Neformálny, moderný, zameraný na mladých mestských ľudí

ÚLOHA

Vytvoriť PR stratégiu a návrhy konkrétnych komunikačných aktivít, ktoré pritiahnu do pobočiek Slovenskej sporiteľne čo najviac ľudí. Zároveň vymyslite, ako už priamo v pobočkách pripraviť pre nich pred-festivalový zážitok a pozitívnu skúsenosť so značkou (samozrejme s ohľadom na to, aby ste nenarušili fungovanie pobočiek.

FORMA VÝSTUPU

  • prezentácia stratégie v PPT / PDF (max. 15 slidov vrátane úvodného a záverečného)
  • krátke zhrnutie, ktoré obsahuje popis východiskových bodov, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey i exekúcie v PDF (max. 300 slov)

OBMEDZENIA

Kreativite sa medze nekladú, avšak je prirodzené, že treba brať do úvahy „uskutočniteľnosť“ jednotlivých návrhov/aktivít, keďže sa budú odohrávať v pobočkách počas ich bežnej prevádzky (napr. dva metre od výmeny lístkov bude klient riešiť svoju hypotéku či kam investovať 20-tisíc eur).

BRANDING A PODKLADY

Súťažiaci do výstupov nesmú vkladať svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujú. K dispozícii máte logo klienta na stiahnutie tu.

------------------------------------------------

VIZUÁLNY OBSAH

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/ . Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).

POMÔCKY:

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Adéla Jakoubková
Authorised Reseller of Shutterstock
mobile: +420 605 229 224
email: ajakoubkova@shutterstock-reseller.com